Angrerett
Slik returnerer du en vare:
Du har etter angrerettloven alltid full angrerett i 14 dager. Angrefristen utløper 14 dager etter varen er mottatt. Ønsker du å benytte deg av angreretten må varen leveres tilbake i samme stand, som da du mottok varen og med alle prislapper og merker intakt.
Slik returnerer du per post:
Meld en retur ved å fylle ut angrerettskjema som fulgte med din ordrebekreftelse. Pakk varen godt inn, helst i originalemballasje og legg ved angrerettskjema i pakken. Returen kostes av kunden selv. Vi anbefaler deg å benytte sporing av pakken, slik at den ikke kommer vekk under transport.
Returadresse:
Himlingen AS
Dørndalsveien 461
7100 Rissa
shop@himlingen.no
For å overholde angrefristen er det tilstrekkelig at du sender meldingen om at du vil bruke angreretten før angrefristen utløper.
Slik bytter du en vare:
Den enkleste måten å bytte en vare på er å legge inn en ny ordre på himlingen.no på den ønskede varen, for så å sende den andre i retur, som beskrevet over.
Slik behandles din retur:
Når du har returnert en vare, tilbakebetaler vi pengene med samme betalingsmiddel som benyttet ved kjøp. Frakt vil bli trukket fra refusjonsbeløpet og du vil ha pengene tilbakebetalt innen 3 uker etter returen er sendt til oss.
Dersom returen ikke er behandlet og du har en Klarna faktura som nærmer seg forfall, anbefaler vi at du velger utsettelse av betalingen i Klarna Appen. Dette er kostnadsfritt og gjør at du unngår purregebyr.
Reklamasjoner:
Vi går over alle varer for feil og mangler innen vi sender varene ut til deg. Skulle du allikevel oppdage feil på en vare du har kjøpt hos oss, må du innen rimelig tid gi oss beskjed om dette på e-post: shop@himlingen.no.
Legg ved bilder av feilen, kort beskrivelse av skaden samt kvittering eller ordrenummer. Vi vil behandle reklamasjonen så fort som mulig og kommer tilbake til deg med en god løsning.